Måndag

Oj jag har typ bloggat nada idag... Försökte göra det från Alex's mobil men lyckades inte.. Dagens teknik asså!!! Satt på mattelektion just då, insåg att vi har fel mattelärare... Vi fick ha Emma idag eftersom Henrik är borta och hela klassen fattade såååå mkt mer idag än vanligt, så ja... Orienteringen idag gick väl hyffsat. Det var väldigt lätt så jag hittade alla kontroller men jag blev inte särskilt nöjd med min tid... Juste det var fortfarande massa is kvar i spåren. Galet asså! Trampade igenom flera gånger så jag blev lite blöt om fötterna och anklarna. Men jag älskar känslan när man ser en vit/orange fyrkant gömd bakom ett träd och man känner att benen går snabbare och snabbare för varje steg. Känslan av att målet bara är några sekunder bort. Det måste vara den mest underbara känslan i hela världen!!
.
Efter skolan drog jag iaf till stallet, där red jag en sväng. Men det blev inte så långt för Pearl blev jättesvettig eftersom det var så sjukt varmt. Det var typ 15 grader och hon har fortfarande typ vinterpäls för hon har inte fällt så länge än... Men man märker hur pälsen blir finare och finare hela tiden så snart tittar väl den där vackra sommarpälsen fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes