Tisdag

Efter skolan idag drog jag som vanligt direkt till stallet. Egentligen är tisdagar Pearls vilodag, men jag kan inte rida imorgon så det fick bli idag ist :) Jag har upptäckt att sen jag tog henne på foder har hon blivit mkt lugnare! Hon sticker inte lika ofta och så är hon inte så stark i allmänhet! :D (tror det beror på att jag rider henne 5 dagar i veckan och då får hon ta ut sin energi ordentliget, hon gick inte alls lika mkt förut) Det är så otroligt härligt, fast hon är ju såklart inte seg, det finns inte i hennes natur :P förutom när man typ går till/från hagen :P Hon fick jobba lite idag och så var det ju så varmt så hon blev lite svettig, hihi :D
.
Juste på tal om väder, mamma visade mig det här förut!
Stället vi ska till i Spanien under påsklovet ligger typ 3 mil från Malaga... TAGGA!!! :D:D:D:D:D:D
.
Jaja nu blir det Desparet Housewives! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes