Bakdag

Sanna åkte för ett tag sen. Våran bakdag blev inte särskilt lyckad, inte enligt mig iaf.. Muffinsarna svällde inte så de smakade typ knäck och marsmallowsarna blev för mjuka typ, ska låta de stå ett tag tilloch se om de får en mer fast form. De blev typ slemmiga när man stoppade in dem i munnen.. Inte gott!! Vi har tagit några bilder med Sannas systemkamera så de ska jag lägga upp här nu men filmen var för stor för Videofy.me så jag får ladda upp den på YouTube ist och det tar ett halvår så det får landa i ett eget inlägg när den är uppladdad. Här kmr iaf några bilder.
Såhär såg muffinsarna ut innan de stoppades in i ugnen (hälften var med hallon och andra hälften med chokladtopping) :
Såhär blev de efter ugnen (inte så mkt skillnad) :
Ville att Sanna skulle ta lite läckra bilder på nr jag hällde i sirap och när den kokade men de blev inte så läckra..:
När vi skulle hälla upp marsmallow-smeten för stelning:
Detta blev muffinsresultatet:
(Det enda vi verkligen lyckades med var chokladtoppingen..)
.
I filmen som kmr senare kmr ni få se hur marsmallowsarna blev och hur de egentligen skulle ha blivit, hehe..

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh...men vi hade väl roligt iaf? Jag tyckte det... <3

2011-08-17 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes