One Direction

Tro nu inte att jag är helt kär i dem. För det är jag inte, känner för dem på samma sätt som Justin Bieber. De gör bra musik som är härlig att lyssna på men de är inte mer speciella än något annat brittiskt pojkband. Sitter i alla fall och lyssnar på dem lite nu medan jag skriver min historia.
.
Ni vet väl att jag gillar McFly? Inte lika som mycket som förut i och för sig. Eller jo asså jag gillar dem ju men lyssnar inte på dem lika ofta längre. I alla fall, det jag ville säga var att Tom Fletcher som är sångare och gitarrist i McFly har skrivit en låt till One Direction. Det roliga är att den låten skulle lika gärna McFly kunna spela, den är så typisk dem. Och jag menar den är typ min favoritlåt med 1D. hehe
.
I Want heter den i alla fall.
Underbar kommentar på klippet:
.
Innan det här inlägget är slut måste jag bara säga att i One Direction så är det Zayn Malik som är snyggast och helt klart Louis Tomlinson som är sötast mihi :D
Zayn
Louis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes