Träning

Hej igen!
Jag var som sagt och tränade förut vilket var riktigt skönt! Efterson mamma körde spinning samtidigt kände jag ingen tidspress alls. Hennes pass var ca 45 min långt och vanligtvis tar det mig ca 30-35 min för mig att träna. Idag körde jag iaf 20 min PW för att värma upp. Sedan baksida axlar, bröstpress, biceps, triceps och ländryggen. Sen var det ca 10 min kvar för mamma så jag gick upp på springbandet igen och körde en till PW tills hon var klar. Det tog ca 13-14 min och jag körde faktiskt med 2,5 % lutning, det blir asmycket jobbigare med lutning! Inte för att jag hade så mkt den här gången men man märker ju att det tar mer i benen.
Så det var min träning idag, riktigt skönt att äntligen komma igång med träningen igen! Det har ju varit lite halvdant med det den senaste tiden men nu ska jag komma igång igen och köra två gånger till den här veckan och varje dag nästa vecka tills vi åker, för sen kommer jag ju bara vara onyttig och inte röra på mig att alls när jag är i Frankrike. Kanske ska ta med mig löparskorna i och för sig och ta några PWs längs strandpromenaden med mamma några morgnar, det vore skönt!
Tumblr_lvgk7gwgqr1r1wk8mo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes