Måndag

Chachaa
Min dag har varit seg... Började 8.10 med idrott, suck... Aerobics tror man ju är lite roligt iaf, men icke  Hade kemi sen iaf, smsade med _Linda iunder typ hela lektionen eftersom hon var hos tandläkaren så jag missade typ hela genomgången ochdet var ngn i klassen som frågaade Peter, läraren, efter genomgången om det kmr på provet nästa vecka och det gör det tydligen, man måste tydligen kunna det han sa, suck än en gång. Efter lunch sen hade vi svenska och då skulle alla i klassen hålla sitt tal, vi hann inte med mitt. Jag som alltid blir sjukt nervös och jagar upp mig inför såt så fick jag inte ens göra det, ska göra nästa vecka, suck igen... Matteprov sen, det gick iofs ganska bra tror jag  Jag som trodde att jag inte kunde ngt om andragradsfunkioner, hihi.
Efter skolan åkte jag till stallet och red en sväng och hälpte Annika med att ta in hästarna.
Det har tyvärr varit mulet hela dagen. Trodde det skulle bli jättefint väder så jag tog skinnjackan, men så fort jag gick utanför dörren insåg jag att det var för kallt för det, men pallade inte gå tillbaka och byta. Aja imorgon ska det iaf bli 9 grader och strålande sol mitt på dagen enligt http://www.yr.no/. Hoppas de har rätt, de brukar typ vara väldigt duktiga på sitt jobb 
Nu ska jag väl välja individuella val inför tvåan, har inte gjort det än och det ska vara ifyllt senast tolv ikv så måste göra det nu. Jag har ett problem. Kl 21 går både 2½ men och Must love dogs. Vet inte vilket jag ska titta på... Tror det bli Must love dogs, den filmen är så underbar. Men samtidigt är 2½ men såå roliga...
VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes