I'm done

Nu har jag pluggat klart. Eller iaf för idag. Har tänkt plugga lite innan skolan imorgon. Börjar dårå 12.20, weyhoo! Beror på att det är några som har nationella prov så då får vi andra ledig för att vi inte har tillräckligt med klassrum i skolan, haha. Har bara Biologi och Franska imorgon vilket är skönt men det är jobbigt att vi har prov på båda lektionerna... På biologin har vi prov i det jag precis har pluggat, alltså Etologi & Beteendeekologi, visst låter det intressant?? På franskan har vi iaf nationell uppsats, blääääääääää
Ska snart gå och lägga mig, är otroligt trött! Men jag behöver ju inte direkt lägga mig i tid pga att jag ska gå upp tidigt iaf! mihihihih
.
Juste det var en del personer i skolan idag som frågade om jag fyllde år. Vi har massa TV-apparater lite överallt i skolan och på dem står det massa information och bland annat vilka som fyller år och där stod det Emma Pettersson. Det de inte visste var att det finns TRE Emma Pettersson i skolan så nej jag fyller inte år idag. JAG KÄNNER MIG SÅ OTROLIGT UNIK I SÅNA ÖGONBLICK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes