Mottagning

Sannas studentmottagning höll hus på Waxholms Hotell. Så otroligt fint! Annikas (Sannas mamma) tal var så otroligt bra att man nästan blev lite tårögd och jag kände när jag skulle säga hej då att jag blev lite tårögd då också för jag insåg att jag aldrig kommer möta Sanna i skolans korridorer igen. Möjligtvis när hon är på besök men inte på samma sätt som tidigare. Och jag som tycker så otroligt mkt om henne känner att det kmr bli jobbigt!
Jag kommer rent av sakna alla treor, de har lärt oss hur Täby Enskilda funkar som skola och de har gjort vårat första år så otroligt lätt, de har varit så välkomnande och det kan ingen någonsin ta tillbaka så som avslutning vill jag bara säga Grattis och Lycka Till till alla treor som gick ut idag, hoppas vi ses snart igen!!


Hon var verkligen sagolik i sin klänning idag, vackrare flicka är svårt att hitta! Och ta åt dig nu gumman för jag vet att du läser det här, puss på dig och grattis än en gång!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sötaste flickan!! Jag kommer sakna dig med gumman, jättemycket! Men jag och Marcus kommer nog ses betydligt oftare nu så vi kommer ses då :) sen måste du och jag typ åka in till stan och gå på bio eller så snart :D Ååh taack <3 Du är vackrast Emma!

2011-05-28 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes