Studenttider

Nu är även denna studentdag slut. Jag är så stolt över min bror :) Juste flaket var sjuukt kul! Dock var det så att efter halv första varvet så slutade musiken funka och den kom igång först när vi hade åkt klart så då stannade vi och dansade lite till :D Men det var sjukt kul ändå! De hade tydligen fått ett 120-pers-flak fast de skulle ha ett 90 så det var jättemkt plats över.
Mottagningen här hemma har varit mysig med släkt och vänner. Härlig dag säger jag bara! Alla bilder finns på Sannas kamera så ni får se dem när jag har fått dem ;) Hon fick den kameran i studentpresent i onsdags, så sjukt bra kamera asså! Jag tror att jag också vill ha en systemkamera asså....
Hursomhelst så är jag otroligt trött just nu, helt slutkörd! Men jag ska väl sova om inte allt för länge antar jag :) Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes