Marcus student

Här kommer en del av de bilderna Sanna tog igår, hoppas det är okej att jag lägger ut dem för dig ;)
Snyggingen på plakatet
Irina gick ju i Marcus klass så hon var också studentglad
Precis utsprungen
Familjen
Flaket!!
Haha älskar hur jag ser ut på den här bilden, vi hade inte ens hunnit börja köra och vi var redan dyngsura...
Pyntande!
Den nyblivna studenten
Söta Sanna
Maten var förbeställd :)
Hehe jag...
Mingel med gästerna
Middag
Jag skär upp tårta!
Sötnosarna
Paketöppning
Och till sist, den dööösnygga gitarren!!
.
Btw jag har räknat ut att Marcus fick 23 glas igår, så nu vet vi vad han kmr göra framöver!!
.
Hoppas du hade en bra dag bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes