2011-09-12 Måndag

Hej!
Hur är det med er??
Med mig är det jättebra, är faktiskt väldigt nöjd med livet :D Har varit och gymmat så nu ska jag bara fokusera på mina läxor. Har verkligen jättemånga läxor den här veckan, inte kul!!! Men men.. Har förresten lyckats ändra min tid för instuktion som jag skulle haft på onsdag men en lärare ändrade ju schemat så jag kan inte som jag förklarade igår. Har bytt till tisdag kl 20.00 så då kan ju ingen lektion komma i vägen :D
.
På gymmet idag körde jag på gåmaskinen (vet fortfarande inte vad den heter.. Någon som har koll??) i en kvart på ett program som var ett snäpp jobbigare än förra gången. Sen körde jag lite biceps, bröstpump, och ben-maskiner. Inte så avancerat för jag kände inte riktigt att jag hade ro att verkligen ta i in i det sista. Men lite motion iaf :)
En lite tjusig bild jag tog när jag väntade på bussen efter gymmet. Det är jättebra för nJoy ligger liksom på vägen till skolan. Så när jag skulle åka hem kunde jag bara ta den bussen jag brukar ta bara att jag går av lite tidigare och så kan jag ta bussen därifrån hem sen. Desssutom är det också väldigt najs att det bara tar typ 1-2 minuter att gå till nJoy från bussen :D
.
Men nu ska jag plugga!! Vi hörs senare!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes