It's our first time

Heej!
Har precis kommit hem från gymmet. Det var jätteroligt! Det bästa var att det inte var så mkt folk där så vi kunde springa runt mellan massa maskiner :D Men jag började iaf med att värma på gångmaskinen i 10 min. Ser höll vi på med massa maskiner, inte så satsigt utan jag provade dem bara liksom. Slutade med 10 min på gångmaskinen igen. Det var skönt att iaf ha ngt som var seriöst liksom. Men jag känner ju av i mina biceps och triceps att jag inte har suttit still iaf.. Så det är ju najs!
Dock funkade inte mitt kort, David har väl inte registrerat det än antagligen för han var tydligen sjuk idag. Men jag fick gå in ändå som ni kanske förstår :D
.
Haha klockers!!

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

sv: tack för ditt svar!:)

2011-09-02 @ 21:24:45
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes