No-lifer??

Heeeeeej :D
Sitter just nu och äter middag. Åkte hem från skolan vid halv sex. hehe no-lifer? Nej då, ville ju bara bli klar med matteläxan liksom. Jag tror nog vi hade blivit klara tidigare om vi inte hade varit så otroligt flummiga och oseriösa.. Vi hade iaf otroligt roligt, M tyckte nog vi var heelt galna! Men han sa iaf att han hade roligt :) Tror inte jag hinner träna idag, måste göra engelskaläxan först så får jag se om jag kanske hinner träna senare :) Men nu har jag ine så mkt tid att sitta här, vi hörs senare!
xoxo


Kommentarer
Postat av: william

sv; använer ppicasion:D



Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit:D?

2011-09-05 @ 19:37:35
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes