Plugghästen #1

Jag vet att min uppdatering har varit asamegasämst idag men det beror faktiskt på att jag har jobbat väldigt flitigt med mina läxor :D Är faktiskt väldigt stolt!
.
En del av engelskaläxan var iaf att hitta en artikel och läsa den och så ska man berätta lite om den på lektionen imorgon så jag gick in på New York Times igår kväll och på förstasidan stod det såklart om 9/11. En perfekt artikel! Dock är den väldigt deorimerande att läsa men otroligt intressant! Dock tror jag att väldigt många kmr ha en artikel om exakt samma sak.. Jaja!
Ser ni vad det står??
"Like the day when John F. Kennedy was assassinated in 1963, or the day when the space shuttle Challanger exploded in 1986 or the day when Pearl Harbor was attacked in 1941, Sept. 11 was one of those days that divided things into 'before' and 'after'."
Så otroligt bra sagt asså!!
.
Men nu ska jag typ göra mig i ordning för jag måste gå upp jättetidigt imorgon, min buss går nämligen 7.31.. Segt!! Så jag kan ju meddela att det inte blir ngn bloggning i morgon bitti! Dock blir det nog en del inlägg resten av dagen för jag ska inte göra ngt annat efter skolan än att plugga :P
Men vi hörs då!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes