Träna

Har precis gjort ett schema över min träning här i veckan, vill gärna göra min träning så seriös som möljigt så jag har tänkt planera inför varje vecka och då får även ni se hur jag har tänkt mig. Denna veckan ser det ut såhär:
.
Ser det bra ut? Får se hur det blir på onsdag för min miljölärare har lagt en lektion mellan 15.20-16.20 eftersom vi har så lite lektionstid i veckan(35 min..) men jag menar då hinner jag ju inte till introduktionen. Men S kan inte heller för hon jobbar från 16 så vi ska klaga imorgon :D
Sen får jag också se hur jag gör med Coren på lördag, kanske inte pallar gå upp så tidigt men isf kör jag ett Bodypump-pass vid 10.30 ist :)
.
Sen så kan jag ju tyvärr inte träna på fredagar och söndagar eftersom jag är i stallet då. Men vi får ju nästan lite motion på söndagar så som jag och S springer runt med alla hästar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes