Tränat

Heej!
Har precis duschat efter jag varit och tränat. Körde först 15 minuter på gångbandet för att värma upp och få in liiite kondition. Sen körde jag en massa maskiner, mkt armar och sånt i intervaller. 3 × 10 på de flesta. Körde dock olika vikt på olika maskiner, man känner ju att man är starkare i vissa muskler asså.. Körde lite extra hårt med armarna så det känns nu kan jag ju meddela.. Men det är ju najs! Det märks ju att jag har tränat :)
.
Jag innan jag tränat:
Haha taggad :D
Gillar ni mitt linne förresten? Det står "Activate your body, it activates your mind." Haha en sann naturare? :P Nej men det är gammalt, ska köpa nya träningskläder på typ lördag :)
.
Resten av kvällen blir lugn, ska typ bara göra en liten läxa, annars inget. Skööönt! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes