Who wants to live forever?

Vet ni vad de sa på radion förrut idag? En radiopratare sa att om Freddie Mecury hade gått i pension idag om han levde. Jag blev så paff av att de sa det. Jag menar han födde för 65 år sedan, den 5 september 1946. Han dog för nästan 20 år sedan. Asså jag var inte ens född då, och ändå vet man så mkt om hnm. På tal om det läste jag precis att han födelsenamn var Farrokh Bulsara, haha fett wierd ju :P Men han föddes ju typ i Zanzibar, som nu är en del av Tanzania. Jag visste inte det, trodde han var britt liksom :P
Dagens låt blir tillägnad Freddie Mercury, så otroligt mäktig och fin låt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sett googles doodle till hans ära? Så söt! :) <3

2011-09-05 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ThinkExist.com Quotes